“برای افزایش نرخ تبدیل بهینه سازی نکنید! برای افزایش درآمد این کار را انجام دهید.”
Neil Patel
“به آنچه کاربر میخواهد تایپ کند فکر کنید.”
Matt Cutts
“هدف «طبیعی جلوه دادن» بک لینکها نیست! هدف این است که بک لینکهای شما «طبیعی» باشد.”
Matt Cutts
“شما نمیتوانید فقط چند دکمه «افزودن به سبد خرید» در سایتتان قرار دهید و انتظار داشته باشید مردم خرید کنند! ”
Neil Patel
“اگر نمیدانید هدف کاربر از جستجوی کلیدواژههایی که بهینه کردهاید چیست، کار را اشتباه انجام میدهید.
همچنین اگر در پاسخ به نیاز کاربر؛ فقط کلمات کلیدی را بهینهسازی کردهاید، باز هم اشتباه میکنید.”
Jordan Kasteler
“امروز دغدغه ما دریافت ترافیک نیست! امروز باید به دریافت ترافیک «هدفمند» فکر کنیم.”
“اگر نیازهای بازدید کنندگان سایت خود را برآورده نمیکنید؛ مهم نیست که سایت شما چقدر SEO شده باشد! ”
Stoney Degeyter
“بهینه سازی برای موتورهای جستجو؛ دیگر به معنای استفاده مکرر از کلمات کلیدی و فریب #گوگل نیست! بلکه در مورد ایجاد یک تجربه فوقالعاده برای کاربر است. باید بدانیم کاربر به دنبال چه چیزیست و باید به کدام صفحه منتقل شود. این ترکیبی از علم و هنر برای موفقیت یک وبسایت است.”
“شبکههای اجتماعی ممکن است جذاب باشند؛ اما این موتور جستجوست که همچنان صورتحساب ها را پرداخت میکند. (: ”
“سئو داستان «بهترین» بودن نیست؛ داستان «بهتر» بودنه! “
اینجا جایی برای کمک به مدیران کسبوکارهای کوچک و متوسط است تا بیشتر دیده شوند، بیشتر بفروشند و خوشحالتر زندگی کنند.